Optimaliseer uw klantreis

Leisure Journey Scan

Libelnet: Hét onafhankelijke aanspreekpunt in het optimaliseren van de verschillende onderdelen binnen de leisure journey. Ontdek waar de meeste winst te behalen valt in uw klantreis.

Customer Journey Diagram - Boeking, Voor Aankomst, Tijdens Verblijf, Na Vertrek
4 Fasen
11 Scanpunten

De 4 fasen van de Customer Journey

Boeking

Voor aankomst

Tijdens Verblijf

Na Vertrek

Optimaliseer uw klantreis

Bij Libelnet begrijpen we dat een geoptimaliseerde leisure journey de sleutel is tot tevreden gasten bij campings, vakantieparken en family entertainment centers. Libelnet combineert technologie, strategie, creativiteit en haar omvangrijke partnernetwerk om recreatiebedrijven te adviseren bij het optimaliseren van elke stap in de klantreis.

Aan de hand van een organisatiescan wordt de huidige customer journey in kaart gebracht en ingezoomd op hetgeen waar de meeste winst is te behalen. Dit afgestemd op de visie en propositie van het betreffende recreatiebedrijf.

Waarom de Leisure Journey Scan

Ontdek de kracht van een geoptimaliseerde klantreis en transformeer uw recreatiebedrijf

Onafhankelijk inzicht

Een specialist die niet in de dagelijkse gang van zaken "gevangen" zit creëert objectieve inzichten

Kostenbesparingen

Processen van de klantreis efficiënter inrichten voor besparingen op personeelskosten

Omzetvergroting

Aanpassing processen in de klantbeleving om herhalingsbezoek en daardoor omzet te vergroten

Procesoptimalisatie

De volgende stap kunnen maken en door kunnen groeien door geoptimaliseerde processen

Medewerkertevredenheid

Optimaal faciliteren van medewerkers zodat ze zich kunnen focussen op gastheerschap

Onze methodiek

Samen met uw organisatie brengen we de huidige visie en propositie in kaart. De Customer Journey wordt beoordeeld op 4 fasen: Boeking, Voor aankomst, Tijdens Verblijf en Na Vertrek.

11 Scanpunten

Website inrichting en structuur
1
Personalisatie
2
Receptieloos
3
Beleving
4
Vormgeving / Look and feel
5
Automatisering
6
Meertaligheid
7
Taalgebruik
8
Upsell
9
Communicatie kanalen
10
Gebruik van AI
11

Uitvoering van de scan

Deze scan wordt uitgevoerd middels een checklist, deels op locatie en deels via online/telefonische overleggen. Zo krijgen we een compleet beeld van uw huidige situatie en kunnen we gerichte aanbevelingen doen.

Kies uw scan type

Van een snelle kennismaking tot een uitgebreide analyse - wij hebben de juiste scan voor uw situatie

Quick Scan

ter kennismaking, alleen online

1-2 dagen
Op aanvraag
  • Basis website analyse
  • Online beoordeling customer journey
  • Snelle identificatie verbeterpunten
  • Digitale rapportage
  • Telefonische toelichting
Na de scan: Park/camping/FEC pakt verbeterpunten na scan verder zelf op
Kies deze scan

Basis Scan

combinatie online en telefonische interviews

3-5 dagen
Op aanvraag
  • Uitgebreide online analyse
  • Telefonische interviews met management
  • Gedetailleerde rapportage
  • Prioriteiten roadmap
  • Follow-up gesprek
Na de scan: Park/camping/FEC pakt verbeterpunten na scan verder zelf op of met behulp van Libelnet
Kies deze scan
Aanbevolen

Uitgebreide Scan

combinatie van online, telefonisch en met verblijf op locatie

1-2 weken
Op aanvraag
  • Alle 11 scanpunten volledig doorlopen
  • On-site bezoek en observatie
  • Persoonlijke interviews met team
  • Complete roadmap en implementatieplan
  • 3 maanden begeleiding
Na de scan: Park/camping/FEC pakt verbeterpunten na scan verder zelf op of met behulp van Libelnet
Kies deze scan

Waarom Libelnet

Uw betrouwbare partner in de optimalisatie van de leisure journey

15 jaar ervaring in de recreatiebranche
Team bestaande uit diverse disciplines
1 centraal aanspreekpunt
Omvangrijk partnernetwerk
Bewezen waarde bij grote campings en vakantieparken

Klaar om uw leisure journey te optimaliseren?

Start vandaag nog met een scan en ontdek waar de meeste winst te behalen valt in uw klantreis. Transformeer uw recreatiebedrijf met onze expertise.