Leisure Journey Scan
Libelnet: Hét onafhankelijke aanspreekpunt in het optimaliseren van de verschillende onderdelen binnen de leisure journey. Ontdek waar de meeste winst te behalen valt in uw klantreis.

De 4 fasen van de Customer Journey
Boeking
Voor aankomst
Tijdens Verblijf
Na Vertrek
Optimaliseer uw klantreis
Bij Libelnet begrijpen we dat een geoptimaliseerde leisure journey de sleutel is tot tevreden gasten bij campings, vakantieparken en family entertainment centers. Libelnet combineert technologie, strategie, creativiteit en haar omvangrijke partnernetwerk om recreatiebedrijven te adviseren bij het optimaliseren van elke stap in de klantreis.
Aan de hand van een organisatiescan wordt de huidige customer journey in kaart gebracht en ingezoomd op hetgeen waar de meeste winst is te behalen. Dit afgestemd op de visie en propositie van het betreffende recreatiebedrijf.
Waarom de Leisure Journey Scan
Ontdek de kracht van een geoptimaliseerde klantreis en transformeer uw recreatiebedrijf
Onafhankelijk inzicht
Een specialist die niet in de dagelijkse gang van zaken "gevangen" zit creëert objectieve inzichten
Kostenbesparingen
Processen van de klantreis efficiënter inrichten voor besparingen op personeelskosten
Omzetvergroting
Aanpassing processen in de klantbeleving om herhalingsbezoek en daardoor omzet te vergroten
Procesoptimalisatie
De volgende stap kunnen maken en door kunnen groeien door geoptimaliseerde processen
Medewerkertevredenheid
Optimaal faciliteren van medewerkers zodat ze zich kunnen focussen op gastheerschap
Onze methodiek
Samen met uw organisatie brengen we de huidige visie en propositie in kaart. De Customer Journey wordt beoordeeld op 4 fasen: Boeking, Voor aankomst, Tijdens Verblijf en Na Vertrek.
11 Scanpunten
Uitvoering van de scan
Deze scan wordt uitgevoerd middels een checklist, deels op locatie en deels via online/telefonische overleggen. Zo krijgen we een compleet beeld van uw huidige situatie en kunnen we gerichte aanbevelingen doen.
Kies uw scan type
Van een snelle kennismaking tot een uitgebreide analyse - wij hebben de juiste scan voor uw situatie
Quick Scan
ter kennismaking, alleen online
- Basis website analyse
- Online beoordeling customer journey
- Snelle identificatie verbeterpunten
- Digitale rapportage
- Telefonische toelichting
Basis Scan
combinatie online en telefonische interviews
- Uitgebreide online analyse
- Telefonische interviews met management
- Gedetailleerde rapportage
- Prioriteiten roadmap
- Follow-up gesprek
Uitgebreide Scan
combinatie van online, telefonisch en met verblijf op locatie
- Alle 11 scanpunten volledig doorlopen
- On-site bezoek en observatie
- Persoonlijke interviews met team
- Complete roadmap en implementatieplan
- 3 maanden begeleiding
Waarom Libelnet
Uw betrouwbare partner in de optimalisatie van de leisure journey
Klaar om uw leisure journey te optimaliseren?
Start vandaag nog met een scan en ontdek waar de meeste winst te behalen valt in uw klantreis. Transformeer uw recreatiebedrijf met onze expertise.